sobota 29. ledna 2011

Háčkovaný ubrus / Crochet doily

Ahoj všem.
Další z mých výtvorů - háčkovaná kulatá dečka.
Je háčkovaná ze Sněhurky.
Dala jsem jí na jídelní stůl, který má atypický tvar (taková hruška bych řekla), ale hodí se tam.

Krásný večer.
Martina

6 komentářů:

  1. Serwetka piękna, będzie pasować na każdy stolik.
    Jestem ciekawa jak wyjdzie kuchenna burdiura.
    Gratuluję domowego wypieku chleba...smacznego.
    Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ta se Ti moc povedla, kulaté mám také ráda. Přeji krásné romantické večery u krbu, ten můžu jen závidět. Zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Dečka se moc povedla.Určitě ti dala spoustu práce.Jo a ten ohýnek v krbu ti závidííím

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko,
    je moc a moc pěkná!!
    Moc se Ti povedla!!!
    Hezký nedělní večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná práce Martino. Sama jsme zkoušela vyšívat ubrus a vím kolik práce a času to zabralo a stejně jsem se ke konečnému výsledku nedostala :-) Návody jsou pro mě španělská vesnice takže to je vždy boj s nervy. Děláš prosím tě i klasické vyšíváné ubrusy? našla jsem si krásné ubrusy a motivy tady ale tady mi samozřejmě pořádně neporadí jak na to ale s tvým umem by jsi mohla mít nějaké tipy na vyšíváné motivy.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Zuzanko, vyšívám také, to co se Ti tu líbí je nejspíš hardanger. Je o malinko pracnější, pro mne hlavně vystřihávání mezi můstky. Zkusím někde něco najít v návodech a vložit.

    OdpovědětVymazat