pondělí 3. ledna 2011

Kuchyňský andílek



Kuchyňský andílek - hlídá kde jinde, než v kuchyni. Je trošku při těle, ale nám to nevadí. :-)

5 komentářů:

  1. Milá Tino, tvoje stránky se mi moc líbí, vyšívání jsem odložila na neurčito, ale andílek je moc hezký a odteď již žádná pohroma v kuchyni, že? Zdraví Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Ucieszny kuchenny drobiazg. Podoba mi się.
    Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti tak ten je úžasný, taky se na něco takového chystám prosím jakým stehem se to dělá a na jakou látku... Dík. Jsem nemocná tak toto by se dalo v posteli tvořit... Denisa

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. ....smazala jsem první komentář,neb jsem zjistila,že se jmenuješ Martina:o)))))
    tak tedy ještě jednou....Milá Martinko,je to velká nádhera..opravdu miloučké....Petra R.

    OdpovědětVymazat