úterý 22. února 2011

Puntíkatý zajíček / Dotted bunny

Povedlo se! Slibovaná fotka zajíčka:
Mám moc ráda puntíkaté nádobí a porcelán a tak jsem ušila jednoho puntíkatého ušáka.
Kytička je vystřižená ze starého kousku krajky. Kdysi kdesi někomu zbyla, já jí vyžebrala a dostal jí zajíček na zadeček.
Určitě ještě nějaké ušáky udělám. Pro známé a učitelkám do školičky a do školy.
Jsou to takové roztomilé hloupůstky, které udělají radost.
Střih je stejný, jaký už jsem tady dávala.
Krásný večer.
Martina

6 komentářů:

  1. Tinko, je to veký fešák!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ten je parádní a předloha na vyšívání taky, díky. Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Tinko, zajda je opravdu povedený!!! jdu obkreslovat střih :o) Měj se fajn...Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti!!!
    Ušák se ti moc povedl.
    Taky se chystám na velikonoční šitíčko,
    jen co mi dorazí objednané látky

    OdpovědětVymazat
  5. Martinka, bodkovany zajacik je zlatucky...taky na zakusnutie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tinka, zajko sa vydaril, je milý! Aj ja mám rada bodky, dokonca som si zohnala aj bodkované hrnce, viď môj blog... :-)
    A verím, že všetkých obdarovaných zajkovia potešia.
    Pekný večer,
    Aďka

    OdpovědětVymazat