pátek 20. května 2011

Háčkovaný košíček

Ahoj tvořilky, dnes už naposled.
Dnes jsem se rozhodla, že nebudu myslet na starosti, ale budu pracovat, až se ze mně bude kouřit.
Tak jsem ještě dodělala košíček. Doháčkovala jsem puntíky a přišila je.
Ouško je odepínací a sklápěcí. Není nad to se něčím zabavit.
Krásný večer.
Martina

9 komentářů:

  1. Martinko,
    ten je hezoučký!!!!!!!!!!
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tak ten je krásný ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ideš nas to psychologicky a to je fajn:)
    Je rozkošný:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, treba veriť, že všetko zlé raz pominie
    mňa to drží pri živote
    držím palce
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. A zabudla som pochváliť košíček, je chutnučký
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, ten je nádherný!!!!
    K.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo a na rajčata jsem taky zvědavá. Máme těch sazenic asi 30 a jsou docela namačkaná. No aspoň ty keříky budou fakt malé :-) :-) Ale je to poučení pro příště (pro Járu...). Bazén je ale taky fajn, kór když jsou horka :-) :-)
    K.

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný nápad, moc milé! Vivi

    OdpovědětVymazat