pondělí 26. září 2011

Probdělá noc

Ahoj tvořilky,
dnes v noci jsme se moc nevyspaly. Schválně píšu nevyspaly s tvrdým y, protože malá chudák zvracela a já celou noc převlékala postýlku a sušila a stěhovala na gauč. Ale ráno se probudila a už je dobrá. Bohu díky. Všechno jsem hned vyprala a teď je řada na sluníčku, aby to usušilo.
Ještě, že malej spí většinou jako dudek a nevzbudí ho ani kanonáda. Tak šel do školy v pohodě. Akorát já tu chodím pořád s pusou dokořán, jak zívám. :-D

Tak něco pro radost:
Krásný den.
Tina

5 komentářů:

  1. Marťo ... tak to je bomba zrovna tuto předlohu jsem hledala někde na netu od loňska .... už se bude na ní procovat ...
    ... doufám, že malá je už v poho ... já jsem byla dnes na převazu a moc mě nepotěšily ach jo ... tak pěkně slunné odpoledne ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Je to potíž když děti stůňou, hlavně že už je dobře.
    Přeju krásné babí dny Vlasta :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chudinka malá. Asi nějaká jednodenní viroza. Jsem ráda, že už je lépe.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Martinka, tak podobné problémy som zažila dosť často, keď deti boli malé. Človek sa strachuje o tých malých anjelíkov a želá si, aby boli zdravé a určite za to stojí aj nejedna prebdená noc.
    Veľa zdravíčka všetkým.
    Emily

    OdpovědětVymazat