čtvrtek 20. října 2011

Severská inspirace 1.

Ahoj bloggerky,
tak se mi konečně podařilo něco dodělat.
Je to takový vánoční přívěsek, mám takové na vánočním stromečku.
Stužka je jakoby posypaná vločkami, koupila jsem jí nedávno v galanterce. Budu tam muset znovu, protože se jim rozrostl sortiment a všimla jsem si, že mají i bambusová ouška k taškám. Což teda u nás je zázrak. :-D

Jo, a jsem v pokušení, v bazaru jsem objevila starý obraz znázorňující madonku s Ježíškem, v oválném rámu. Tak nevím, asi ho nutně potřebuju. Docela se divím, jak se může někdo zbavit takové hezké věci.
Pokud neodolám, určitě ho vyfotím a ukážu.
Krásný večer.
Tina

1 komentář:

  1. Ahoj Tino, moc hezká dekorace. Umím si jí představit i jinde než na vánočním stromečku.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat