pondělí 14. listopadu 2011

Předloha / Pattern a úvaha o cukroví

Ahoj tvořilky,
zase jsem přišla z práce za tmy. Už se nám blíží Vánoce, je to vidět.
Moc se těším, až zase začneme s dětmi péct, až bude vonět koření a pečené cukroví. Letos přibereme mou nemocnou maminku, chtěla bych, aby se trošku zabavila a přišla na jiné myšlenky.
Kdyby některou z vás napadl nějaký originální a chutný receptík, neostýchejte se a napište mi na mejlík. Musím se přiznat, že receptů už mám hodně. Kromě formiček totiž sbírám i recepty. Slibuji, že o nějaké se podělím. Myslím, že něco najdete také v sekci Sladkosti.
Nevím, jak to praktikujete vy ostatní, ale já si vždycky na papír napíšu co bych chtěla upéct, vyhledám všechny recepty, založím a spočítám, kolik a jaké suroviny budu potřebovat. A když se mi chce, pak ještě probírám časopisy a zkouším z malých dávek zatím nevyzkoušené cukroví.
Určitě také začínáte perníčky, lineckým, pracnami, rohlíčky.
I když mám jeden recept na ořechové perníčky, které se nemusejí nechávat odležet a jsou měkké hned. A jsou moc dobré.
Krásný večer.
Tina
Posílám taky dvě malé kuchařky. :-)

1 komentář:

  1. TINKO, MOC KRÁSNÉ PŘEDLOHY. DĚKUJI.
    MÁM TOLIK NÁPADŮ A PLÁNŮ A VÁNOCE JSOU ZA CHVÍLI TADY.
    SNAD JEŠTĚ PÁR VĚCÍ STIHNU.
    MĚJ SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat