úterý 20. prosince 2011

Vánoce za dveřmi ...

... a já mám pocit, že jsem nic nestihla udělat.
Zbývá ještě pár dnů, tak se musím polepšit.
Krásné čekání na Ježíška.
Tina


5 komentářů:

  1. Martinko, nejsi v tom sama. Já také nestíhám. Ještě dotvářím několik dárečků. A zabaleno také ještě není vše. Jen cukroví je hotové - ale to asi bude tím, že mi peče má úžasně šikovná sestra. Já s klukama pekla jen linecké a ve čtvrtek večer ještě upatlám kokosové kuličky, které miluje můj manžel. Krásné čekání i Tobě ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezké. Čekání na Ježíška? Já letos nějak stále nechápu, že za 3 dny je Štědrý den.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti,
    tady Ti dávám odkaz na video, jak na tu volánkovou šálu :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=4BwPnvI0uDg

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti,
    buď v klidu, já mám stejný pocit. Snad zítra už se na to vrhnu...
    Tak ať to stihneme, držím pěsti.
    Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, Tino.
    Mohu se zeptat, jsem u Vás prvně, proč jsou ti zamilovaní sněhuláci rozděleni na dva obrázky? To víte, chlap, moc jsem toho nenavyšíval. :)
    I Vám krásné Vánoce.

    A malou technickou. Asi měníte obrázky v názvu blogu dle příležitostí. Tentokrát chtělo asi změnit i barvu písma. Ten popisek se ve věnečku ztratil a já jako novic zde jsem musel hodně napínat zrak k jeho přečtení. :)

    OdpovědětVymazat