pátek 3. února 2012

Užitečná nádoba a taštička

Nevím, jestli znáte pohádky Medvídka Pú, ale jednou měl oslík Íáček narozeniny a medvídek Pú mu přinesl prázdnou sklenici od medu. Oslík se radoval, že dostal "užitečnou nádobu".
Tak je to i se mnou. Raduju se z každé "užitečné nádoby". Chci vám ukázat jednu velikou plechovku, kterou jsem koupila okolo Vánoc. Byl v ní takový ten chlebíček panetonne. A nádoba mi zůstala. Budu si do ní dávat klubíčka.
Pak jsem vám také slíbila, že ukážu, co ušiju ze zakoupených látek.
První výtvor je na světě. Je to taštička pro mou holčičku. Určitě není dokonalá, ale na začátečníka to není, myslím, zlé. Nakombinovala jsem puntíky a kytičky a vypadá to fajn. Uvnitř je malá kapsička na drobné věcičky, kterých taková holčička má spoustu. Momentálně tam má malinké bonbonky, které dostala v obchodě.
Přeji všem krásný víkend.
Tina

6 komentářů:

  1. Kabelka je krásná,náhodou se ti moc povedla!A ta dozička je dokonalá!Mrkni ke mě-soutěžíme:-)Hezký den Michaela!

    OdpovědětVymazat
  2. Plechovka krásná, taková správně staromilská.
    A kabelička je překrásná, jen to počasí se k ní musí doladit. Evokuje ve mě lehký letní vánek, luční květy...

    OdpovědětVymazat
  3. Užitečná nádoba je parádní :) A když do ní dáš klubíčka, bude to lepší než prasklý balonek, jako měl Ijáček :)
    A kabeluška...prostě nádhera.
    Zdraví Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Hezounká kabelka a nádherná nádobka.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, kabelička je krásná!!! Jsi šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)jé a zrovna nédávnou jsem tuhle kapitolu v knížce medvídka Pů četla:o)
      Ta tvoje nádobka je tedy překrásná...a kabelka taky...jsi šikulka...pa Petra

      Vymazat