pátek 16. března 2012

Jak nastavit den?

Moje milé,
moc se omlouvám, že jsem v poslední době blog zanedbávala. Ale mám nějaký stres. V práci, doma ... Však to znáte. Mám rozpracovanou spoustu věcí a na nic jsem nesáhla už jakou dobu, o focení nemluvě.
Tady alespoň ukázka jedné z věcí, na čem pracuji. Deka ze čtverečků (to bude).
Zatím jen takové torzo.
Slibuju, že se polepším a budu psát a fotit, i kdybych měla být vzhůru do rána. :-)
No, a taky jsem si řekla, že bych něco měla dělat se sebou. Takže se snažím zhubnout. Pokud budou výsledky, budu referovat také. Pokud ne, půjdu se asi někam zahrabat. :-) I když - lepší být trochu oplácaná a veselá, než hubená a v depresi.
Děkuji za přízeň a návštěvy.
Krásný den a víkend.
Tina

5 komentářů:

  1. Já jsem oplácaná a veselá...Až najdeš recept na hubnutí, tak mi ho pošli, ano? Krásný víkend, Tinko.

    OdpovědětVymazat
  2. Tinko i Tobě krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Tinko, ono začne být hezky a všechno půjde líp, uvidíš! Doma, v práci, háčkování i hubnutí...věřím tomu!
    Měj se moc krásně, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tinko, jsem na tom nějak podobně, začala jsem chodit do práce, tak doufám, že nějaké to kilčo půjde dolů, už loni to moc nefungovalo, budu se muset asi více snažit, tak přeji hodně úspěchů- ve všem a hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné čtverečky ... a deka bude parááádní!
    Maru

    OdpovědětVymazat