úterý 6. března 2012

Papírové panenky

Moje milé,
nevím jak vy, ale když jsem byla malá, ráda jsem si hrála s převlékacími panenkami z papíru.
Ráda vzpomínám na spokojené dětství. Když pršelo, seděla jsem na posteli a stříhala a převlékala a malovala svoje "modely". Jestlipak dnešní holčičky ještě něco takového dělají? Zkusím to na té svojí malé. Třeba si s vystřihovánkami vyhraje také. Zatím jsme lepily jen zvířátka a malé figurky a takové domečky.
A tady je i něco pro vás. Pro vaše princezny.
Krásný den.
Tina

Panenky jsou trochu retro, ale to není na škodu. :-)

8 komentářů:

  1. Tinko, i já si hrávala s takovými panenkami. Měla jsem krásný kufřík s krtečkem a ten byl plný takových panenek a oblečků. Myslela jsem si, že už to není. Ty co zbyly po mě, tak zlikvidovaly moje děti, když byly malé. Děkuji za nostalgické připomenutí. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Tino, zhodou okolnosti jsem takoveouto vystrihovanku nedavno koupila nasi Anji. Je to krasne nostalgicke vzpominani. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, taky jsem si s nima hrávala,krásné vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéje naši nestíhali kupovať výkresy,krásna spomienka

    OdpovědětVymazat
  5. I pro mne je to vzpomínka na dětství. Maminka nám tyto vystřihovánky kupovala, když jsme jely od doktorky z města. A ještě ty panenky měly taková třpytivá očka, že? Tino, krásný den. Slávka

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, to jsem si u tebe hezky zavzpomínala...milovala jsem vystřihovánky.
    Moc zdravím, Helena

    PS: včera jsem zaplatila zálohu v penzionu, děkuji!

    OdpovědětVymazat
  7. Jo jo, taky jsem je měla :-))) Akorát mi vždy přišlo moc líto, když se mi ty ohnuté papírečky utrhly. Nedávno jsem našla na netu návod na šité :-))) Ale asi nejdřív koupím Bětce ty papírové a kdyby jí to bavilo, tak MOŽNÁ bych ušila ty látkové... ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko s papírovými panenkami jsem si jako dítko moc vyhrála. Dokonce jsem jim dělala svoje šatečky. Moc hezké vzpomínání s tebou. Díky
    Iva

    OdpovědětVymazat