pátek 27. dubna 2012

Sangria

Letní teploty ve mně probouzí letní náladu.
K letní náladě patří řádné osvěžení. Kdysi dávno jsem dostala recept na španělskou sangrii. Je vyzkoušená a opravdu skvělá. Není to nic levného, ovšem pro případnou "garden party" je tohle pití jako stvořené.Vzhledem k tomu, že nemám ty správné ingredience, nemůžu vyfotit. Ale představte si tu skvělou barvu, šťavnaté ovoce .... osvěžení .... letní večer s přáteli ...
Nuž a tady je receptík do zásoby:
1 Fanta nebo nějaká taková limča
1 červené víno, nemělo by být těžké, spíš lehčí stolní
1 šampáňo, když bude pravé, tím líp
2 dcl ginu
2 dcl broskvové
2 dcl malibu
a ovoce do toho nakrájet (podle fantazie, meloun, pomeranč, citron či limetka ...)
No já vám říkala, že to není žádná levná záležitost, ale jednou (dvakrát, třikrát ....) za léto se dá.
Krásný večer a víkend.
Tina

6 komentářů:

  1. Marti ... recept si určitě uložím ... a v létě udělám ... předlohu uložím ...

    ... koukni ke mě na blog ... máš tam ocenění ...

    ... příjemný víkendík ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Recept vypadá výborně, sangriu mám ráda, a předloha na vyšívání je taky moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. Tinko, ty mi tedy děláš chutě! Sangrii jsem popíjeli v jedné hospůdce v Tossa de Mar, pan majitel ji dělal z růžového šampusu...úžasná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Já na alkohol nejsem a tolik lahví by se mi stejně kupovat nechtělo. :-) Ale nevypadá to špatně. Krásný víkend, Tinuško.

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, sangria je fakt skvělá :-)
    Marti, jukni ke mě na blog, máš tam malé překvapení :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, vypadá to zajímavě a co nevidět bude příležitost, abych mohla vyzkoušet. Máš u mě ocenění, tak pak mrkni. Rija

    OdpovědětVymazat