úterý 3. července 2012

Doháčkováno

Ahoj milí návštěvníci.
Krajka podle předlohy, kterou jsem nedávno ukazovala, je hotová.
Je ještě v surovém stavu. Našiju ji na menší závěs a půjde na jednu chaloupku. Snad se bude líbit.
Teď se pustím do nějakých dodělávek a restíků. Mám pár dní volna, tak snad něco stihnu. Chci se také pustit do nějakých jednodušších šatiček pro malou. Třeba s nějakou háčkovanou vsadkou, tak uvidím.
Mějte krásné dny.
Tina

10 komentářů:

  1. Nádherné, tohle se chci taky naučit. Filetky umím, ale nejde mi právě to ubírání a rozšiřování řad, fuuurt to mám křivě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Chce to jen čas a spoustu párání ze začátku. Ale jinak to nic není. :-) Určitě na to přijdeš.

      Vymazat
  2. Mila Tina krajka je supr mas nedherne blog zastavim u tebe pa Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, určitě se budu těšit na další návštěvu.

      Vymazat
  3. je krásná--moc se ti povedla :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Precizní výýýýtvor! Také obdivuji to zvládnuté přidávání!!
    Krása!
    Moc šikovné děvče!
    Děkuji, že se mám kde potěšit!
    S úctou
    Ludmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za chválu a za to "děvče". To mě opravdu potěšilo. :-)

      Vymazat
  5. Martinko, moc krásná práce. Nadělá velkou parádu!
    Ať ti vyjdou všechny plány, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helí, od takové šikulky pochvala potěší!

      Vymazat