sobota 21. července 2012

Jehelníček

Moje milé a milí.
A je tu - jehelníček ze starého kalíšku na vajíčka.
Po babičce mám doma dva staré dřevěné ručně malované kalíšky na vajíčka. Stále mi bylo líto, že je nijak nevyužíváme, protože nikdo nechce vajíčko na hniličko nebo na měkko. A tak jsem z jednoho udělala jehelníček.
Vyšila jsem malou kytičku, vystřihla kolečko. Vycpala jsem to hodně rounem a stáhla dokola nití a zašila.
Pak už jen nacpat do kalíšku a trochu zajistit lepidlem.
A šup - nové vajíčko je na světě.
Kalíšek už je hodně zašlý a malůvka trochu odřená. Ale to mu jen přidává na kráse, alespoň mně se zdá.
Krásný víkend.
Tina

3 komentáře:

  1. Tak to je super nápad. Budeš mít milou památku neustále na očích. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky je moc krásný a miloučký ...moc pozdravují papa

    OdpovědětVymazat