čtvrtek 18. října 2012

Patláma patláma

Ahoj holky.
Taky někdy nevíte, jak zabavit děti, když je špatné počasí?
Nám se to včera večer povedlo.
Udělala jsem dětem čokoládu a tak plnily a olizovali.
Jen nám to jaksi nejde vyklopit, tak do toho musím vždycky trochu ze strany dloubnout a pak to vypadne.
Nemáte některá nějaký fígl, jak to jde lépe vyklopit?
A tady jsou dětičky v akci:

Ještě jsem nedávno četla bezva věc, možná že to znáte. Jak snadno vyčistit zašlé formičky.
Stačí je vyvařit v prášku do pečiva nebo v jedlé sodě. Včera jsem to zkoušela v sodě a formičky jsou jako nové!
Mějte krásný den.
Tina

4 komentáře:

  1. Tak čokoládu do formiček jsem lila naposledy na Vánoce, když jsem čekala Terku, mám krásné formičky, rybičky a pod... Ale ven nešla a já rozčilením málem potratila :o) Od té doby liju do papírových košíčků a je klid. Dobře jde taky ze silikonových tvořítek na led (Ikea), viz. můj blog.
    Práci zdar, moc zdravím Tínko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná zábava, děti jsou za deštivého počasí občas nesnesitelné! ;) Do formiček čoko nedělám, taky jen do košíčků, ale zkusila bych je možná trochu nahřát, pak čokoláda musí povolit. Ale zase ne moc, aby se to při vyklopování nerozblemclo... no, není nad pečení-vaření. U mě je to vždy hokus pokus občas něco vyjde, občas to v záchvatu vzteku lžící vydlabuju a jím! :)

    Máš krásný blog!

    OdpovědětVymazat
  3. jo,jo,to je dobrý nápad s tou sodou,jak vyklopit čokoládu z formiček? Naše babička je nechávala ztuhnout v chladu,pak když je chceme vyklopit,tak pokud se nesvrkli a nejde to samo,tak na chvíli do ještě většího chladu,na mrazák ? a pak už to jde....

    OdpovědětVymazat
  4. formičky se musí nejdříve vypláchnout vodou,pak vymazat a pak teprva čokoláda,jdou vyklápět krásně

    OdpovědětVymazat