středa 16. ledna 2013

Nestačím se divit!

Ahoj moje milé!
Teď jsem se opravdu rozzlobila.
Podívala jsem se na mimibazar na návody a tam je prosím vložená mnou vyfocená fotka!!!
Nejsem tam registrována, takže komentář k tomu nemohu dát, ale tohle tedy považuji za drzost. To se nemůže dotyčná alespoň zeptat, jestli mou fotku může použít?
Možná se rozčiluji zbytečně, ale ..... co byste dělaly vy?
http://www.mimibazar.cz/navody.php?strana=2
je to tato strana, bílá vločka
Hezký den.
Tina

6 komentářů:

  1. Ahoj Tinko!!
    Já jsem s Mimibazarem bojovala několikrát!!
    A vždy to bylo marné...A vždy mne to hrozně rozzlobilo.
    Dokonce jsem poslala jedné paní návod-našla mne na blogu a pak i s mými fotografiemi si to dala na Mimibazaru jako svůj popis...Nikdo se mne nikdy nezeptal. Proto od té doby dávám do fotografie logo, ale oni si jej stejně vymažou!!
    Opravdu je to někdy drzost a dost nevhodné, ale zkrátka někomu to nevadí.
    hezký zimní den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Nesnáším podovné lži a krádeže.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Tino, než napíšu svůj názor, předesílám, že jsem někdy tak trochu "horká hlava" (neznám Tě ale dobře, takže nemohu posoudit, zda je to i Tvůj případ...), což s sebou někdy nese zbytečně unáhlené jednání. Takže pokud by se mi stalo to, co Tobě a nebyla bych na mimibazaru zaregistrovaná, tak první věc, kterou bych udělala, by byla registrace, abych to pak mohla v komentáři dotyčné pěkně vytmavit! JENŽE teď mám výhodu toho, že se na věc mohu dívat trochu s odstupu a vidím to takto - je pravda, že pokud použiju fotku, která patří někomu jinému, je slušností každého vychovaného člověka požádat dotyčnou stranu o svolení něco takového zveřejnit nebo alespoň uvést zdroj, ze kterého jsem čerpala. Dotyčná neudělala ani jedno. Na druhou stranu alespoň zmínila, že fotka není její... Víc by mě tedy nazlobilo, kdyby se chlubila cizím peřím. Takže shrnuli-to, asi bych vypustila páru a přešla to... Možná bych se i zaregistrovala a dotyčné napsala soukromý vzkaz, kde bych ji na to, co dělá, upozornila. Možná si totiž ani neuvědomuje, že by to někomu mohlo vadit... Jinak fandím Tvému tvoření a přeji ať je takových nepříjemností kolem něj co nejméně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Tinko, také by mě to asi rozlobilo. Ale pak když hlava vychladne ... Souhlasím s Aničkou, koukala jsem na zmíněný odkaz, kde je uvedeno, že fotografie není její, asi bych paní požádala aby to doplnila a uvedla zdroj, kde čerpala. A přikláním se i k Jarušce - logo na fotce není na škodu. Já to dělám, i když musím přiznat, že ho umísťuji tak, aby moc fotku nezastínilo - takže ho lze oříznout a použít zbytek.
    Jinak přeji hezké odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Tinko,

    chápu Tě, zažila jsem toto již několikrát, že někdo použil mou fotku, ale s tím se musí tak trochu počítat, když Tvůj blog je veřejný. Nic si z toho nedělej. Netrap se, vem to z té druhé stránky, krásně tvoříš a někdo chtěl poslat to krásno dál do světa.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Tinko, myslím, že holky už řekly všechno - to logo na fotkách taky používám, ale zdatný IT ho určitě umí odstranit...
    Stačila by jedna věta a uvést zdroj, viď ... a nikdo by se nezlobil...
    Nenech se otrávit!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat