pátek 29. srpna 2014

Poradíte?

Ahoj moje milé.
Moc ráda jsem vždycky brouzdala na Pinterestu.
Ovšem poslední dobou mi tam pořád vyskakuje žádost o registraci a nemůžu si nic pořádně prohlížet.
Usoudila jsem, že se tedy asi budu muset zaregistrovat.

Poradíte mi některá: jak moc je to složité, aby to zvládl i ..... teda já?
Nebude mi chodit milion spamů na email?

Budu ráda za jakoukoliv vaší zkušenost.

Mějte krásný den.
Tina


5 komentářů:

  1. DOBRÉ RÁNKO MARTI.
    PINTEREST JE MÁ VELKÁ LÁSKA. DLOUHO JSEM MU ODOLÁVALA ( BYL TOTIŽ V ANGLIČTINĚ ) TEĎ UŽ JE V NAŠEM RODNÉM JAZYCE TAKŽE JSEM NEVÁHALA A ZALOŽILA.
    :-) TAKŽE NEVÁHEJ A JDI DO TOHO. NENÍ TO TĚŽKÉ. ( KDYŽTAK PÍSNI A JÁ TI PORADÍM )
    MÁM PINTEREST ZALOŽENÝ POD NÁZVEM SVÉHO BLOGU .. TADY JE ODKAZ http://www.pinterest.com/denisa76/ NEBO KOUKNI KE MĚ NA BLOG A KLIKNI NA FOTEČKU PINTEREST A JSI TAM.
    NA TVŮJ EMAILÍK TI BUDOU CHODIT EMAILÍKY JEN TEHDY POKUĎ SI NĚKDO PŘIPNE TVŮJ PIN NA SVOJI NÁSTĚNKU. NEBO POKUD POD FOTEČKU NAPÍŠE VZKAZÍK. NEBO POKUD SI TĚ DÁ DO OBLÍBENÝCH. ALE JDE TO TAKY TROŠKU NĚJAK BLOKNOUT, ALE MUSELA BYCH SE NA TO KOUKNOUK KDE SE TO DÁ.

    MĚJ SE PĚKNĚ ... A SUPER NEDĚLKU DENISA♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Denisko, za odpověď. Zkusím se tedy zaregistrovat. :-)

      Vymazat
  2. Tinko, myslím, že Denisa podala vyčerpávající odpověď. Určitě by si to dala i v AJ, není to tak těžké.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, vôbec sa nemusíš báť , že ti budú chodiť spamy. Ja som na pintereste zaregistrovaná, ale žiadné fotky si neukladám tam, ale si ich stiahnem do počítača a odtiaľ na kľúč. aby som ich mala poruke ako vo fotoalbume. Dala som si stadiaľ posieľať len námatkovo nejaké nové info o nových obrázkoch, chodí to vždy pred víkendom a inak ma ničím iným neotavujú, lebo moje kolíky sú prázdne. Ešte som si s tadiaľ nič zlé nestiahla. Registrácia je bezplatná ničoho sa neboj. Mmirka

    OdpovědětVymazat
  4. tak přesně kvůli tomu jsem si založila účet na pinterestu i já a popravdě to bylo jednodušší než jsem si představovala... teď už si jen ukládám piny a vracím se k nim, kdykoliv se mi zachce ...
    Simona :)

    OdpovědětVymazat